FAQ

Zbiór najczęściej zadawanych pytań związanych m.in z naszą ofertą i branżą piercingu, w postaci pogrupowanych par “pytanie - odpowiedź”. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skntaktuj się z nami drogą telefoniczną lub mailową - na pewno pomożemy!

W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?

Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.

W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?

W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.

Jaki jest czas oraz dostawy?

Na czas dostawy zamówienia składają się: 

  • Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.
  • Czas deklarowany przez przewoźnika:
Sposób wysyłkiDeklarowany czas dostawy
Paczkomaty InPost 24/7D + 1
Odbiór w punkcie1-2 dni
Pocztex Kurier 481-2 dni
Kurier DPD1 dzień
Przesyłka Zagraniczna3-5 dni

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Skontaktuj się z nami niezwłocznie (arif@arif.pl). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.