[ Startujemy 8 kwietnia ]
[ Startujemy 8 kwietnia ]
Zamówienie należy złożyć przez stronę internetową arif.pl, a w koszyku wybrać formę dostawy Automat Paczkowy Arif.pl (Warszawa).
Opłacenie zamówienia z odbiorem osobistym jest możliwe za pośrednictwem szybkich płatności (Przelewy24, BLIK, Google Pay, PayPal), co gwarantuje natychmiastowe przekazanie go do realizacji.
Niestety nie. Do Automatu dostarczamy tylko zamówienia opłacone z góry.
Dostawa do Automatu Paczkowego zawsze jest darmowa, niezależnie od wartości zamówienia :)
Zamówienia są realizowane błyskawicznie i priorytetowo – większość z nich trafia do Automatu w przeciągu 1 godziny od złożenia zamówienia i nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego! :)
Tak! Do Automatu dostarczamy wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie, w tym biżuterię wysterylizowaną (jeśli dany produkt posiada taką opcję na karcie produktu i zostanie przez Ciebie wybrana). Zamówienia z usługą sterylizacji wymagają więcej czasu na przygotowanie (spakowanie produktów, proces sterylizacji i suszenia w autoklawie oraz oznaczenia wysterylizowanych produktów) i są realizowane w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
Otrzymasz SMS wraz z kodem odbioru na numer telefonu podany w zamówieniu.
Jeśli nie możesz wybrać dostawy do Automatu, oznacza to, że wszystkie skrytki są chwilowo zajęte. Wybierz inną metodę dostawy lub spróbuj ponownie później. Zamówienia są na bieżąco odbierane przez naszych Klientów – jest szansa, że za chwilę skrytka się zwolni i opcja wyboru dostawy do Automatu będzie ponownie dostępna :)
Automat Paczkowy Arif.pl znajdziesz w Warszawie, w alejce przy ul. Grochowskiej 324, pod pawilonem nr 7.
Punkty orientacyjne w najbliższej okolicy: Dworzec Wschodni, fabryka Wedla, Teatr Powszechny, SWPS.
Najbliższy przystanek "Bliska":
- tramwaje; 3, 6, 22, 26,
- autobusy; 125 i 135, linie nocne N03, N21 i N71.
Na ekranie Automatu wprowadź kod odbioru, który otrzymasz od nas SMSem.
Paczka będzie na Ciebie czekała w Automacie przez 72 godziny.
Nie ma możliwości przedłużenia czasu na odbiór. Po upływie 72 godzin zamówienie jest przez nas odbierane z Automatu i przekazywane do anulowania.
Skontaktuj się z nami mailowo ([email protected]) lub telefonicznie (501-750-098) w godzinach pracy Infolinii (dni robocze 8:00-20:00) żeby uzgodnić dalsze losy Twojego zamówienia.
Drogi Użytkowniku! Nasz Sklep internetowy korzysta z plików Cookies.
Naciśnij "OK, ZGADZAM SIĘ", jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie wszystkich plików Cookies przez nasz sklep. Możesz nacisnąć "NIE ZGADZAM SIĘ", aby odmówić instalacji plików Cookies. Naciśnięcie "ZMIENIAM USTAWIENIA" pozwoli dostosować swoje wybory. Więcej na temat plików Cookies określa nasza Polityką Plików Cookies oraz Polityka prywatności.
Poniżej masz możliwość zaakceptowania lub odrzucenia określonych kategorii plików cookies.
Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, korzystania z plików cookies oraz informacji o dostawcach w zakresie plików cookies w Polityce Plików Cookies.
W ramach Serwisu stosowane są następujące pliki cookies: