Masz pytanie?         +48.501-750-098        arif@arif.pl
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do

REGULAMIN

1. WARUNKI OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego Arif.pl jest firma ARIF Robert Trzpis ul. Grochowska 324, pawilon 15 03-838 Warszawa NIP: 1132582057 REGON:141326956.
  2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają 8% lub 23% vat. Firma ARIF jest płatnikiem vat.

2. REGULAMIN ZAKUPÓW

  1. Aby korzystać z usług Sklepu, nie trzeba posiadać własnego konta.
  2. Zamówienie można składać bez rejestracji. W takim przypadku Klient nie ma możliwości wglądu w status swojego zamówienia ani nie posiada historii poprzednio dokonanych zamówień.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, które wzbudzają wątpliwości (np. niekompletne dane teleadresowe).
  4. Zamówienia można składać rejestrując swoje konto na stronie sklepu.
  5. W celu założenia konta, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Użytkownik zarejestrowany, może logować się do systemu obsługującego Sklep w celu składania zamówień. Po każdym złożonym zamówieniu, wysyłana jest do Klienta wiadomość e-mail informująca o treści zamówienia, wybranym sposobie płatności, kosztach oraz danych Operatora Sklepu. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, które wzbudzają wątpliwości (np. niekompletne dane teleadresowe).
  6. Klienci pragnący skorzystać z rabatów oferty hurtowej zobowiązani są do rejestracji konta jako firmowe, podając przy tym pełne dane firmy, jej nazwę, adres oraz NIP.
  7. Warunkiem prawidłowej rejestracji jest wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Administratora Sklepu, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 144, poz. 1204).
  8. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
  9. Sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu telefonicznego bądź za pomocą poczty elektronicznej z klientem w celu potwierdzenia zamówienia lub danych.
  10. Sklep Arif Robert Trzpis zastrzega, że w przypadku braku możliwości kontaktu z klientem realizacja zamówienia może się opóźnić.
  11. Odbiory osobiste zamówień możliwe są po uprzedniej przedpłacie na konto. Po zaksiegowaniu i spakowaniu zamówienia, otrzymuje ono wówczas status "gotowe do odbioru" i czeka na kupującego przez 14 dni kalendarzowych w sklepie stacjonarnym. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane i zostaje dokonany przelew zwrotny do kupującego. 

3. RODZAJE PŁATNOŚCI

  1. Płatności za zamówienie można dokonać poprzez:
    1. Przelew bankowy na konto:
      mBank 72 1140 2017 0000 4102 1293 1152
      ARIF Robert Trzpis
      ul. Grochowska 324, pawilon 15
      03-838 Warszawa
    2. System PayU - Do wartości zamówienia doliczana jest prowizja transakcyjna w wysokości 2%. Opłata zgodna z art. 383 KC
    3. System PayPal - tylko dla zarejestrowanych użytkowników systemu PayPal. Do wartości zamówienia doliczana jest prowizja transakcyjna w wysokości 3%. Opłata zgodna z art. 383 KC
    4. Gotówkę - opcja mozliwa przy wybraniu opcji dostawy "z płatnością przy odbiorze". Wówczas opłata gotówką jest przekazywana listonoszowi Poczty Polskiej
  2. W przypadku przelewu bankowego w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
  3. W przypadku nie podania numeru zamówienia, sklep Arif.pl informuje, że może to opóźnić realizację zamówienia, a nawet chwilowo (do czasu uzyskania danych) ją wstrzymać.

4. KOSZTY PRZESYŁKI

  1. Koszty wysyłki zamówień krajowych ponosi Kupujący. Kupujący ma następujące możliwości wysyłki:
    1. 0 zł - odbiór osobisty w siedzibie sklepu (po wcześniejszej przedpłacie na konto za zamówienie);
    2. 9 zł - przedpłata na konto, wysyłka listem poleconym priorytetowym przez Pocztę Polską (ze względu na wielkość i wagę niektórych produktów, koszt wysyłki listem poleconym priorytetowym może wynieść 13 zł);
    3. 17 zł - płatność przy odbiorze, wysyłka paczką24 z opcją pobranie przez Pocztę Polską;
    4. 18 zł - płatność przy odbiorze, wysyłka kurierem DPD z opcją pobranie
    5. 15 zł - przedpłata na konto, wysyłka za pośrednictwem kuriera DPD;
    6. 20 zł - wysyłka zagraniczna, przedpłata na konto, wysyłka listem poleconym priorytetowym przez Pocztę Polską S.A.
  2. Koszty wysyłki zaówień zagranicznych ponosi Kupujący. Kupujący ma następujące możliwości wysyłki:
    1. za pośrednictwem Poczty Polskiej (cennik do pobrania tutaj)
    2. 45 zł - przedpłata na konto, wysyłka za pośrednictwem kuriera.
  3. Koszty wysyłki zamówień krajowych ponosi sklep Arif Robert Trzpis w przypadku:
    1. Zamówienia powyżej 100 zł z przedpłatą na konto - wysyłka listem poleconym priorytetowym przez Pocztę Polską S.A;
    2. Zamówienia powyżej 300 zł z przedpłatą na konto - wysyłka kurierem DPD;
    3. Reklamacji;
    4. Rękojmi.
  4. Darmowa wysyłka powyżej 100 zł nie dotyczy przesyłek zagranicznych.
  5. W przypadku odmowy odebrania lub nieodebrania zamówienia z opcją za pobraniem (płatność listonoszowi gotówką przy odbiorze) przez klienta, sprzedawcy przysługuje prawo do zwrotu poniesionych kosztów dostarczenia przesyłki. Kupujący zostanie obciążony kosztem przesłania zamówienia zgodnie z art.35 pkt 1 i 2 Ustawy z 20 maja 2014 o prawach konsumenta.

5. OCHRONA DANYCH

  1. Każdemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. W celu edycji swoich danych Klient loguje się na swoje konto, które zostało zarejestrowane na stronie www.arif.pl.
  2. W celu zaprzestania przetwarzania danych, Klient jest zobowiązany do przesłania drogą elektroniczną prośby o usunięcie swoich danych osobowych z bazy danych. Administrator usunie dane Klienta niezwłocznie po otrzymaniu takiego zgłoszenia.
  3. Administrator Sklepu - firma Arif gromadzi dane użytkowników rejestrujących się na stronie www.arif.pl
  4. Dane, które są gromadzone przez Administratora to imię i nazwisko, adres dostawy, adres płatnika jeśli jest inny niż adresata, dane kontaktowe tj. adres e-mail oraz telefon podany przy rejestracji. W przypadku firm, również nazwę firmy oraz NIP.
  5. Dane Klientów są używane do realizacji zamówień przez nich składanych oraz do wysyłania materiałów reklamowych poprzez tzw. newsletter.
  6. Klient może nie wyrazić zgody na otrzymania newslettera już w procesie rejestracji na stronie sklepu jak również w dowolnym momencie. W celu rezygnacji z newslettera należy zalogować się na swoje konto i wypisać z biuletynu bądź też poinformować o tym Administratora wysyłając taka informację na arif@arif.pl.
  7. Podane dane przez klienta są dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowej realizacji zamówień składanych na stronie www.arif.pl.
  8. Zbiór danych osobowych został zgłoszony do rejestru Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Numer zgłoszenia: R041405/14

6. ZWROT TOWARU

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Ze względu na specyfikację produktów i w trosce o bezpieczeństwo Klientów oraz jakość usług zwrotowi podlegają wyłącznie produkty, które można poddać sterylizacji. Informacja o sterylizacji znajduje się przy każdym produkcie na stronie arif.pl.
  3. 1. W przypadku zwrotu koszulek, jeśli będą miały one jakiekolwiek ślady użytkowania (zapach perfum, proszku, plamy, ślady makijażu itp.) zwrot pieniędzy nie zostanie dokonany. 

  4. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy (tu możesz pobrać formularz w pdf) i przesłać wraz z paragonem lub xero faktury oraz produktami, z których klient rezygnuje do siedziby firmy Arif.
  5. Faktura korygująca zostanie wysłana do klienta niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu towaru.
  6. Zwrot towaru do firmy Arif.pl dokonywany jest na koszt osoby kupującej. Firma Arif.pl dokonuje zwrotu na konto klienta na podstawie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy niezwłocznie po otrzymaniu nieuszkodzonej przesyłki, lecz nie później niż do 14 dni. Zwrot produktów z kolekcji SUPERNOVA możliwy jest wyłącznie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
  7. Jeżeli klient wybrał inny sposób dostarczenia przesyłki niż najtańszy możliwy oferowany przez sklep Arif.pl, sklep Arif.pl nie jest zobowiazany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Sklep Arif.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  9. Zwrot kosztów za zamówienia odbywa się wyłącznie za pośrednictwem konta bankowego lub systemu Payu. Nie dokonujemy zwrotów poprzez przekazy pocztowe.
  10. Proszę upewnić się, że odsyłane produkty są dobrze zabezpieczone i nie ulegną zniszczeniu.

7. WYMIANA

  1. Wymiana produktów jest możliwa do 14 dni po otrzymaniu zamówienia.
  2. Ze względu na specyfikację produktów i w trosce o bezpieczeństwo Klientów oraz jakość usług wymianie podlegają wyłącznie produkty, które można poddać sterylizacji. Informacja o sterylizacji znajduje się przy każdym produkcie na stronie arif.pl.
  3. 1. W przypadku wymiany koszulek, jeśli będą miały one jakiekolwiek ślady użytkowania (zapach perfum, proszku, plamy, ślady makijażu itp.) zwrot pieniędzy nie zostanie dokonany. 

  4. Wymiana polega na dokonaniu zwrotu oraz złozenia nowego zamówienia na nowe produkty.
  5. Wraz z protokołem zwrotu należy odesłać produkty oraz paragon lub xero faktury.
  6. Sklep Arif.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  7. Po otrzymaniu zwrotu towarów firma Arif.pl dokonuje zwrotu płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni ( zwykle są to 2 dni robocze) Proszę upewnić się, że odsyłane produkty są dobrze zabezpieczone i nie ulegną zniszczeniu.

8. REKLAMACJA

  1. Jeśli otrzymane towary są niezgodne z zamówionymi prosimy o przesłanie takiej informacji na arif@arif.pl.
  2. W wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia, którego reklamacja dotyczy oraz o przesłanie zdjęcia otrzymanych produktów.
  3. Jeśli reklamacja dotyczy rozmiarów otrzymanych produktów, prosimy aby zdjęcie produktów było zrobione przy linijce, w taki sposób, by dało się okreslić wielkość otrzymanego towaru.
  4. Osoba odpowiedzialna za rozpatrywanie reklamacji odpowie na nią mejlowo w ciągu 2 dni roboczych.
  5. Odpowiedzialność za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub zniszczenia przesyłki przechodzi na kupującego w momencie przekazania przez sklep Arif.pl przesyłki przewoźnikowi. Zgodnie z art. 548 par. 3 KC
  6. W przypadku niedostarczenia przesyłki w terminie 14 dni roboczych, bądź otrzymania przesyłki uszkodzonej reklamacja jest składana przez sklep Arif.pl na prośbę klienta.

9. ZDJĘCIA

  1. Firma Arif Robert Trzpis oświadcza, że dobrowolnie przesłane zdjęcia klientów zamieszczone na stronie sklepu arif.pl, w dziale "Galeria" oraz na FaceBook, Instagramie. Klienci wysyłają zdjęcia dobrowolnie, zatem istnieje domniemanie, iż wyrażają oni zgodę na wykorzystywanie ich wizerunku przez firmę Arif.pl.
  2. Zdjęcia Klientów, które są wykonywane w Salonie Piercingu są wykonywane za pisemną zgodą na utrwalanie wizerunku lub jego części.
  3. Zdjęcia osób niepełnoletnich wykonywane w Salonie Piercingu są wykonywane za pisemną zgodą opiekuna prawnego oraz za przynajmniej ustną zgodą osoby niepełnoletniej.
  4. Używanie zdjęć umieszczonych przez firmę Arif Robert Trzpis dostępnych na stronie: arif.pl, FaceBook, Instagram, YouTube, Pinterest jest dozwolone tylko w celach prywatnych. Używanie zdjęć do celów komercyjnych, jest zabronione.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
Powrót
Koszyk
... jest pusty
Bądź na bieżąco

Informacje