Wysyłka

Przedpłata na kontoKoszt wysyłkiCzas dostawy

Odbiór w punkcie
(Poczta Polska, Żabka, Biedronka, Delikatesy centrum, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan)
(Powyżej 80zł)

11,00zł

0,00zł

1-2 dni robocze

Kurier Pocztex
(Powyżej 80zł)

12,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Paczkomat InPost
(Powyżej 200zł)
14,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze

Kurier InPost
(Powyżej 200zł)

16,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Kurier DPD
(Powyżej 400zł)
18,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Płatność za pobraniemKoszt wysyłkiCzas dostawy

Odbiór w punkcie
(Poczta Polska, Żabka, Biedronka, Delikatesy centrum, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan)
(Powyżej 200zł)

14,00zł

0,00zł

1-2 dni robocze

Kurier Pocztex
(Powyżej 200zł)

15,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Paczkomat InPost
(Powyżej 200zł)
18,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze

Kurier InPost
(Powyżej 200zł)

19,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Kurier DPD
(Powyżej 400zł)
21,00zł
0,00zł
1-2 dni robocze
Przedpłata na kontoKoszt wysyłkiCzas dostawy

Kurier DPD - wysyłka zagraniczna
(Powyżej 1000zł)

40,00zł
0,00zł

Do 5 dni roboczych

Najczęściej zadawane pytania:

  1. W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?

    Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.

  2. W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?

    W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.

  3. Jaki jest czas relizacji zamówienia oraz dostawy?

    Na czas dostawy zamówienia składają się: 
    - Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.

    - Czas deklarowany przez przewoźnika:

    Sposób wysyłkiDeklarowany czas dostawy
    Paczkomat® InPost 24/71-2 dni
    InPost Kurier1-2 dni
    Odbiór w punkcie1-2 dni
    Pocztex Kurier1-2 dni
    Kurier DPD1-2 dni
    Przesyłka Zagraniczna3-5 dni

  4. Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?

    Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.

  5. Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

    Skontaktuj się z nami niezwłocznie ([email protected]). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.