Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Odbiór w punkcie | 11,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier Pocztex | 12,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Paczkomat InPost (Powyżej 200zł) | 14,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier InPost | 16,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier DPD (Powyżej 400zł) | 18,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Płatność za pobraniem | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Odbiór w punkcie | 14,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier Pocztex | 15,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Paczkomat InPost (Powyżej 200zł) | 18,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier InPost | 19,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier DPD (Powyżej 400zł) | 21,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Kompletowanie zamówienia |
Odbiór osobisty | 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Kurier DPD - wysyłka zagraniczna | 40,00zł | Do 5 dni roboczych |
Zamówienie powyżej 100zł Poczta Polska (Przedpłata na konto) Darmowa dostawa na terenie Polski | 0 PLN |
Odbiór osobisty (W sklepie stacjonarnym - przedpłata na konto) | 0 PLN |
W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?
Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.
W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?
W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.
Jaki jest czas relizacji zamówienia oraz dostawy?
Na czas dostawy zamówienia składają się:
- Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.
- Czas deklarowany przez przewoźnika:
Sposób wysyłki | Deklarowany czas dostawy |
Paczkomat® InPost 24/7 | 1-2 dni |
InPost Kurier | 1-2 dni |
Odbiór w punkcie | 1-2 dni |
Pocztex Kurier | 1-2 dni |
Kurier DPD | 1-2 dni |
Przesyłka Zagraniczna | 3-5 dni |
Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?
Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.
Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z nami niezwłocznie ([email protected]). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.
Drogi Użytkowniku! Nasz Sklep internetowy korzysta z plików Cookies.
Naciśnij "OK, ZGADZAM SIĘ", jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie wszystkich plików Cookies przez nasz sklep. Możesz nacisnąć "NIE ZGADZAM SIĘ", aby odmówić instalacji plików Cookies. Naciśnięcie "ZMIENIAM USTAWIENIA" pozwoli dostosować swoje wybory. Więcej na temat plików Cookies określa nasza Polityką Plików Cookies oraz Polityka prywatności.
Poniżej masz możliwość zaakceptowania lub odrzucenia określonych kategorii plików cookies.
Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, korzystania z plików cookies oraz informacji o dostawcach w zakresie plików cookies w Polityce Plików Cookies.
W ramach Serwisu stosowane są następujące pliki cookies: