Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Odbiór w punkcie | 11,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier Pocztex | 12,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Paczkomat® InPost (Powyżej 200zł) | 14,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier InPost | 16,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier DPD (Powyżej 400zł) | 18,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Płatność za pobraniem | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Odbiór w punkcie | 14,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier Pocztex | 15,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Paczkomat® InPost (Powyżej 200zł) | 18,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier InPost | 19,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Kurier DPD (Powyżej 400zł) | 21,00zł 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Kompletowanie zamówienia |
Odbiór osobisty | 0,00zł | 1-2 dni robocze |
Przedpłata na konto | Koszt wysyłki | Czas dostawy |
Kurier DPD - wysyłka zagraniczna | 40,00zł | Do 5 dni roboczych |
Zamówienie powyżej 100zł Poczta Polska (Przedpłata na konto) Darmowa dostawa na terenie Polski | 0 PLN |
Odbiór osobisty (W sklepie stacjonarnym - przedpłata na konto) | 0 PLN |
W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?
Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.
W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?
W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.
Jaki jest czas relizacji zamówienia oraz dostawy?
Na czas dostawy zamówienia składają się:
- Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.
- Czas deklarowany przez przewoźnika:
Sposób wysyłki | Deklarowany czas dostawy |
Paczkomat® InPost 24/7 | 1-2 dni |
InPost Kurier | 1-2 dni |
Odbiór w punkcie | 1-2 dni |
Pocztex Kurier | 1-2 dni |
Kurier DPD | 1-2 dni |
Przesyłka Zagraniczna | 3-5 dni |
Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?
Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.
Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z nami niezwłocznie ([email protected]). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.
Korzystamy z plików cookies, dzięki którym możemy lepiej dopasować wyświetlane treści do Twoich potrzeb i preferencji. Wyrażenie zgody na pliki cookies sprawi, że łatwiej odnajdziesz w naszym sklepie to, czego potrzebujesz, a nam pozwoli zapewnić Ci komfortowe i bezpieczne zakupy.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie ARIF Robert Trzpis. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką Plików Cookies. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdym momencie możesz ją wycofać lub zmienić ustawienia.
Poniżej masz możliwość zaakceptowania lub odrzucenia określonych kategorii plików cookies.
Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, korzystania z plików cookies oraz informacji o dostawcach w zakresie plików cookies w Polityce Plików Cookies.
W ramach Serwisu stosowane są następujące pliki cookies: