Sposób wysyłki | Przedpłata | Pobranie |
ODBIÓR W PUNKCIE (POCZTA POLSKA, STACJA ORLEN, PACZKA W RUCHU) | 10,00 PLN | 12,00 PLN |
PACZKOMATY INPOST 24/7 | 11,00 PLN | 13,00 PLN |
DPD ODBIÓR W PUNKCIE (DPD) | 15,00 PLN | - - |
DPD KURIER (DPD) | 17,00 PLN | 21,00 PLN |
POCZTEX KURIER (POCZTA POLSKA) | 18,00 PLN | 20,00 PLN |
PRZESYŁKA ZAGRANICZNA (KURIER DPD) | 40,00 PLN | - - |
Darmowa wysyłka - Przedpłata | |
Zamówienie powyżej 150zł | 0zł |
Odbiór osobisty w Arif.pl | |
Odbiór osobisty w Warszawie | 0zł |
Zamówienie powyżej 100zł Poczta Polska (Przedpłata na konto) Darmowa dostawa na terenie Polski | 0 PLN |
Odbiór osobisty (W sklepie stacjonarnym - przedpłata na konto) | 0 PLN |
W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?
Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.
W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?
W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.
Jaki jest czas relizacji zamówienia oraz dostawy?
Na czas dostawy zamówienia składają się:
- Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.
- Czas deklarowany przez przewoźnika:
Sposób wysyłki | Deklarowany czas dostawy |
Paczkomaty InPost 24/7 | D + 1 |
Odbiór w punkcie | 1-2 dni |
Pocztex Kurier | 1-2 dni |
Kurier DPD | 1 dzień |
Przesyłka Zagraniczna | 3-5 dni |
Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?
Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.
Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z nami niezwłocznie (arif@arif.pl). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.