Wysyłka i odbiór osobisty

Sposób wysyłkiPrzedpłataPobranie

PACZKOMATY INPOST
(PACZKOMATY)

11,00 PLN13,00 PLN
ODBIÓR W PUNKCIE
(POCZTA POLSKA, STACJA ORLEN, PACZKA W RUCHU)
12,00 PLN14,00 PLN
POCZTEX KURIER 48
(POCZTA POLSKA)
13,00 PLN15,00 PLN
KURIER
(DPD)
14,00 PLN17,00 PLN
PRZESYŁKA ZAGRANICZNA
(KURIER DPD)
40,00 PLN-
Darmowa wysyłka - Przedpłata

Zamówienie powyżej 100zł
(Dotyczy przesyłek krajowych)

0zł
Odbiór osobisty w Arif.pl

Odbiór osobisty w Warszawie
(W sklepie stacjonarnym - przedpłata na konto)

0zł

Najczęściej zadawane pytania:

  1. W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?

    Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.

  2. W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?

    W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.

  3. Jaki jest czas oraz dostawy?

    Na czas dostawy zamówienia składają się: 
    - Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.

    - Czas deklarowany przez przewoźnika:

    Sposób wysyłkiDeklarowany czas dostawy
    Paczkomat InPost1-2 dni
    Odbiór w punkcie1-2 dni
    Pocztex Kurier 481-2 dni
    Kurier DPD1 dzień
    Przesyłka Zagraniczna3-5 dni

  4. Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?

    Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.

  5. Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

    Skontaktuj się z nami niezwłocznie (arif@arif.pl). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.