Wysyłka i odbiór osobisty

Sposób wysyłkiPrzedpłataPobranie
ODBIÓR W PUNKCIE
(POCZTA POLSKA, STACJA ORLEN, PACZKA W RUCHU)
10,00 PLN12,00 PLN

PACZKOMATY INPOST 24/7
(PACZKOMATY)

11,00 PLN13,00 PLN
DPD ODBIÓR W PUNKCIE
(DPD)
15,00 PLN- -
DPD KURIER
(DPD)
17,00 PLN21,00 PLN
POCZTEX KURIER
(POCZTA POLSKA)
18,00 PLN20,00 PLN
PRZESYŁKA ZAGRANICZNA
(KURIER DPD)
40,00 PLN- -
Darmowa wysyłka - Przedpłata

Zamówienie powyżej 150zł
(Dotyczy przesyłek krajowych)

0zł
Odbiór osobisty w Arif.pl

Odbiór osobisty w Warszawie
(W sklepie stacjonarnym - przedpłata na konto) Zamówienie oczekuje na odbiór 14 dni.

0zł

Najczęściej zadawane pytania:

  1. W jaki sposób mogę śledzić etap realizacji mojego zamówienia?

    Posiadając konto na naszej stronie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”. Przy każdej zmianie statusu otrzymasz również maila.

  2. W jaki sposób mogę śledzić status dostawy?

    W mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymasz link do śledzenia przesyłki u wybranego przewoźnika.

  3. Jaki jest czas relizacji zamówienia oraz dostawy?

    Na czas dostawy zamówienia składają się: 
    - Skompletowanie i przygotowanie do wysyłki to 1-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach (bardzo duża liczba zamówień w naszym sklepie) czas może się wydłużyć do 2-5 dni roboczych.

    - Czas deklarowany przez przewoźnika:

    Sposób wysyłkiDeklarowany czas dostawy
    Paczkomaty InPost 24/7D + 1
    Odbiór w punkcie1-2 dni
    Pocztex Kurier1-2 dni
    Kurier DPD1 dzień
    Przesyłka Zagraniczna3-5 dni

  4. Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?

    Tak. Gdy przesyłka do nas wróci skontaktujemy się z Tobą. Będziesz musiał ponownie wybrać formę dostawy oraz opłacić wysyłkę.

  5. Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

    Skontaktuj się z nami niezwłocznie (arif@arif.pl). Do wiadomości dołącz opis oraz zdjęcie niewłaściwego produktu oraz numer zamówienia.